CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 21, 2009

BENGKEL BERCERITA SASAMORI

BENGKEL BERCERITA BERSAMA SAKI SASAMORI


BENGKEL BERCERITA, 21 July DBP Kota Bharu- Sehari bersama Pn. Saki Sasamori
Hmm dah lama tak ikut kursus orang, so bila dapat attend bengkel bercerita najuran Dewan Bahasa & Pustaka di Pantai Timur dengan kerjasama Unit Pendidikan Swasta JPN Kelantan, rase seronok sangat. Bebanyak terima kasih kepada DBP yang sponsor everything. Lebih kurang 60 wakil tadika & sekolah swasta di Kota Bharu menyertai bengkel ini.

Pn Sasamori, Pengarah Eksekutif, Education Kanak-kanak Organization, memang tidak asing di kalangan pendidik pra-sekolah, memang full of energy walaupun dah berumur 52 tahun. Masih melompat & menari.... patutla awet muda.Kami diajar membuat kraf daripada bahan terbuang, menyanyi dan yang paling malu dari setiap kumpulan diberi peluang bercerita menggunakan 'Paper Plate Sasamori'.

2 comments:

miz said...

dapat jg tgk suasana kursus wlp xdpt hadir. tima kasih sudi berkongsi. Lama dah kita tak jumpa yek...

eidda said...

Puan Nik Eliani.

Saya seorang peminat buku-buku keluaran readnetwork. Tapi saya mendapati begitu sukar utk saya mendapatkan buku-buku koleksi readnetwork. Saya pernah menghubungi pihak pengedar. Dan juga pernah menerima risalah berkenaan buku ini. Tapi tidak mendapat maklum balas dari pihak yg berkenaan. Saya begitu kecewa.

Kenapa buku yg bagus seperti ni tidak terdapat di hypermarket seperti Carefour ?

COntohnya baru2 ni saya ke Giant Batu Caves, ada penjual gerai yg menjual produk Readnettwork tapi produk yg dijual tidak lengkap. Saya memang kecewa.

Ada cara lain kah utk saya mendapatkan semua koleksi buku2 Readnetwork ?

Saya ingin mendapatkan email address puan, jika puan tidak keberatan.